#777 Год выпуска: 2015 Производитель: O'Reilly Media / Infinite Skills Сайт производителя: oreilly.com, infiniteskills.com Автор: Dani Nordin Продолжительность: 3:00 Тип раздаваемого материала: Видеоклипы Язык: Английский Описание: UX design expert Dani Nordin shows how developing and communicating empathy produces a more comprehensive and nuanced view of your users that will improve your products. She outlines a practical approach to user research that will help you uncover the principles and reasoning that guide your users' behavior. She describes effective techniques for communicating research results to the design team and for obtaining UX design buy-in from stakeholders. - Discover the four types of empathy that relate to UX design - Learn why good UX design requires a well crafted user definition - Explore best practices for planning research, recruiting participants, and conducting interviews - Understand the value of interviews, contextual inquiry and ethnography in user research - Discover how user-goal-driven personas help teams concur on user definitions - Learn why user journeys and customer experience maps create stakeholder buy-in - Understand the power of UX/CX strategy documents in creating alignment inside and outside your immediate business stakeholders - Discern the distinctions and needs for design studios, principles, and briefs Author and speaker Dani Nordin is the Director of UX, Digital Engagement at Pegasystems in Cambridge, MA. Prior to joining Pegasystems, she worked as the Senior UX Designer at Harvard Business Review, and was a Research Associate at the Bentley User Experience Center.
Содержание
01. About this Course 0101 Introduction and Course Overview 0102 About the Author
02. Types of Empathy 0201 Empathy for Context 0202 Empathy for Cognitive Abilities 0203 Empathy for Physical Abilities 0204 Empathy for Behavior
03. Building Empathy 0301 Crafting Your Initial User Definition 0302 Planning User Research Studies 0303 Recruiting Participants 0304 Interviews 0305 Contextual Inquiry 0306 Ethnography
04. Communicating Empathy 0401 Personas 0402 User Journeys and Customer Experience Maps 0403 UX/CX Strategy Documents
05. Turning Empathy Into Action 0501 Turning Empathy Into Action 0502 Case Study: HBR.org Account Features 0503 Case Study: Berklee.edu Registration Manual 0504 Case Study: Energy Company 0505 Case Study: Retractable Syringe
06. Building Empathy Within Your Organization 0601 Design Studios 0602 Design Principles 0603 Design Briefs 0604 Collaborative Usbility Testing
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 21
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!