#777 Год выпуска: 03/2016 Производитель: Lynda Сайт производителя: lynda.com/Educational-Technology-tutorials/Foundations-Online-Instruction/444949-2.html Автор: Oliver Schinkten Продолжительность: 2:05 Тип раздаваемого материала: Видеоклипы Язык: Английский Описание: Over six million students currently take one or more of their courses online; 50% of universities offer an online degree program. These numbers are only growing. Technology has changed the nature of education—and the jobs of educators. Online instruction requires different methods to help students learn. This course is designed to help teachers update their skill sets to teach effectively online. Staff author Oliver Schinkten draws the connections between high-quality instruction and online education. He provides a framework for creating a digital classroom—with or without a learning management system—and guidance to get students interacting with the course material, the instructor, and each other. Collaboration is the key to making the learning experience more dynamic. Oliver also shows how to incorporate digital resources and the latest ed tech into your classroom, and make sure the lessons are accessible to students of all ability levels.
Более шести миллионов студентов в настоящее время взять одного или нескольких своих курсов через интернет; 50% университетов предлагают онлайн обучения. Эти цифры только растут. Технологии изменили характер образования—и рабочих мест педагогов. Онлайн инструкция требует различных методов, чтобы помочь студентам учиться. Этот курс разработан, чтобы помочь учителям обновить свои наборы навыков, чтобы обучать эффективно онлайн.
Содержание
Introduction 2m 53s Welcome 1m 45s Who is this class for? 1m 8s
1. Understanding Online Education 20m 22s What is online education? 3m 6s Benefits of online education 3m 50s Skills required to teach online courses 5m 14s Speaking the language of online education 8m 12s
2. Essential Elements of Teaching Online 10m 2s Understanding learning management systems 2m 33s Comparing learning management systems 3m 2s Incorporating technology: SAMR Model 4m 27s
3. Course Design 49m 45s Introduction to online course design 1m 43s Begin by building rapport 6m 42s Setting guidelines and expectations 5m 45s Establishing learning outcomes and learning objectives 4m 13s Establishing scope and sequence 6m 57s Customizing privacy and notification settings 3m 14s Sharing and curating files and resources 10m 24s Establishing modes for communication and collaboration 1m 31s Tracking student progress and performance 3m 3s Incorporating online tools and software 6m 13s
4. Creating a Culture of Learning 29m 50s Engaging students 1m 23s Fostering student-to-instructor communication 3m 22s Fostering student-to-student communication 8m 33s Providing students with summative feedback 6m 9s Providing students with formative feedback 5m 2s Maintaining an online presence 5m 21s
5. Creating Accessible Learning 8m 59s Considering digital access 5m 36s Students with disabilities 3m 23s
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!