Build a Tycoon Business Sim in Unity3D: C# Game Development
#777 Год выпуска: 2016 Производитель: Udemy Сайт производителя: http://www.udemy.com Продолжительность: 08:46:26 Тип раздаваемого материала: Видеоурок Язык: Английский Описание: Узнайте единства 3D и важные C# шаблоны проектирования путем создания fun Business Tycoon игры аналогичные приключения капиталистической! Learn Unity 3D and Important C# Design Patterns by building a fun Business Tycoon Game Similar to ADVenture Capitalist!
Содержание
├── 01 Start Building Your Tycoon Game │ ├── 001 Introduction to the Business Tycoon Course and Example Gameplay │ ├── 002 Creating Your Unity3D Project │ ├── 003 Create Your First Tycoon Store │ ├── 004 Create Your First C Script │ ├── 005 Update Your User Interface with Script Output │ ├── 006 Tracking Money With Your First IF Statement in C │ ├── 007 EXERCISE Show us the Money Update the UI │ ├── 008 Time To Make Money Create a Basic Timer to Track the Time of your Store Income │ └── 009 Watching Your Money Setup a Progress Bar in Unity 5.0 UI ├── 02 Expand Your Tycoon Game With Multiple Stores │ ├── 001 Getting Down To Business Create a Simple Game Manager │ ├── 002 Keeping Your Business Private - Understanding Private and Public Variables │ ├── 003 Now Youre a Tycoon Setting Up Multiple Stores │ └── 004 EXERCISE Expanding Your Empire Create and Configure Multiple Stores ├── 03 Adding Features to Your Tycoon Game │ ├── 001 Automating the Store Timer │ ├── 002 Improving the Cost Calculation of Stores │ ├── 003 Displaying Store Cost on the Store Buy Button │ ├── 004 Improving the Buy Button on the Store to Change Color and Other Features │ ├── 005 Improving Your Image - Adding a Picture to Your Stores │ ├── 006 Introduction to Unity Prefabs │ ├── 007 Hiding Stores The Player Cannot Afford │ └── 008 Improve Gameplay with Small Code Changes ├── 04 Getting Down to Serious Business- Take Your Development Skills to the Next Level │ ├── 001 Improving The Game Manager Using the Singleton Pattern │ ├── 002 Improve Your Game Design using Delegates and Events or the Observer Pattern │ ├── 003 Creating a UI Manager to Improve Game Design - Better Object Composition │ ├── 004 Getting Stores Their Very own Store UI Manager │ ├── 005 Finishing Up Business on the Store UI Manager Refactoring │ ├── 006 Getting More Efficient By Moving Code out of Unity Update Methods │ └── 007 EXERCISE Make Your Business Private Only ├── 05 Make Your Stores Easier to Manage by using XML for Maintaining Store Data │ ├── 001 Introduction to Loading Your Store Configuration Data from XML │ ├── 002 Loading Game Data in from XML - Its really not all that hard │ ├── 003 Building Your Store Prefabs Automatically - Data Driven UI Design │ ├── 004 Setting The Store Name from XML │ ├── 005 Loading the Store Image from XML │ ├── 006 Loading Additional Store Data │ ├── 007 Creating an Event to Notify the Game Manager │ ├── 008 Loading the Games Starting Balance From XML │ ├── 009 EXERCISE Give Your Company a Name │ └── 010 EXERCISE Refactor the Load XML Code └── 06 Add a UI to Unlock Store Upgrades - Managers to Automate Clicks for the Stores ├── 001 Create the Layout for Unlocking the Store Manager Upgrades ├── 002 Programatically Create the Unlock Manager Prefabs ├── 003 Setting Up Our Simple State Machine ├── 004 Creating Our Method To Unlock the Store Managers ├── 005 Learn How to Programatically Add a Listener To Your Button └── 006 Finishing Up the Store Manager UI
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!