#777 Год выпуска: 2013 Производитель: InfiniteSkills Сайт производителя: http://www.infiniteskills.com/training/learning-aut...ds-max-2014.html Автор: Joel Bradley Продолжительность: 10:25:00 Тип раздаваемого материала: Видеоурок Язык: Английский Описание: In this 3ds Max 2014 training course, expert Joel Bradley introduces you to the fundamentals of using this 3d software from Autodesk. 3ds Max is used for modeling and animation, and contains a plethora of tools to allow you to create models for games or movies and even to create movie effects and movie pre-visualization. This tutorial is designed for beginners, and covers fundamental features that have been around for a while, and new features to the 2014 version of 3ds Max.
Some of the topics that Joel covers include; file and project management in 3ds Max, essential viewport navigation and visual feedback controls, an introduction to the enhanced menu system option, state sets - as a render layer manager and live link to After Effects, and scene management in 3ds Max using Containers, Xref objects, the Layer manager, Groups, and more. This video tutorial also covers the new features in the Mental Ray engine, how to use String options, enabling hidden features, UVW Mapping, mParticles, mCloth, Hair and Fur, and much much more!
Once you have completed the training video for Autodesk 3ds Max 2014, you will have a comprehensive understanding of this 3ds software and how to use the tools to create your own incredible models and animations. -----------------------------------------------------------------------------------
В этом видеокурсе по 3ds Max 2014, эксперт Джоэл Брэдли знакомит вас с основами использования этого программного обеспечения от компании Autodesk. 3ds Max используется для моделирования и анимации, и содержит множество инструментов, которые позволяют создавать модели для игр или фильмов и даже для создания эффектов в кино и предварительной визуализации. Этот учебник предназначен для начинающих, где рассматриваются основные характеристики и новые возможности. Некоторые темы, которые охватывает Джоэл включают: управление файлами и проектами в 3ds Max, навигацию и контроль, введение в усовершенствованную систему меню, такую как как render layer manager и живую ссылку для After Effects, управление сценой в 3ds Max с использованием контейнеров, Xref-объекты, менеджер Слоев, Групп и многое другое. Это видео также охватывает новые возможности в Mental Ray engine, как использовать Containers, Xref objects, Layer manager, Groups, включая скрытые возможности, UVW Mapping, mParticles, mCloth, Hair and Fur, и многое-многое другое! После завершения обучающего видео вы будете иметь полное понимание 3ds Max, и как использовать инструменты для создания собственных невероятных моделей и анимации.
01. Introduction 0101 What You Will Learn 0102 A Word About Gamma Handling 0103 The Working Files And Setting Up Our Max Project
02. Working With 3Ds Max 0201 The File Management System 0202 Working With Units 0203 Viewport Navigation 0204 Viewport Configuration 0205 Nitrous Viewport Quality 0206 The Quad Menu System 0207 The All Important Command Panel 0208 Working With The Ribbon 0209 Managing Workspaces And The Enhanced Menus 0210 Search All Actions 0211 Send To Maya, Mudbox, Softimage, MotionBuilder 0212 Auto Backup 0213 Isolate Workflow 0214 3DS Max Gamma Workflow
03. Working In 3D Space 0301 Getting The Best From The Transform Gizmo 0302 The Reference Coordinate System 0303 The Home Grids 0304 Pivot Point Manipulation 0305 Snaps And How To Use Them
04. Organizing Scene Assets 0401 Layer Management 0402 State Sets Workflow 0403 The Power Of Groups And Object Naming Tools 0404 Selection Sets 0405 Using Containers 0406 XRef Scenes 0407 XRef Objects 0408 Outputting Files Using State Sets 0409 After Effects Composite Link
05. Working With 3DS Max Primitives 0501 Workflow For Primitives 0502 Extended Primitive Types 0503 Space Warps
06. Modelling Tools 0601 The Basics Of Splines 0602 Patches 0603 Polygon Modelling - Sub-Object Tools 0604 Box Modelling Technique 0605 Poly By Poly Technique 0606 Sub-D Technique
07. The Power Of 3ds Max Modifiers 0701 What Is A Modifier And How The Stack Works 0702 Useful Modelling Modifiers 0703 Useful Animation Modifiers 0704 Useful Selection Modifiers 0705 Parametric Modelling With Modifiers
08. Rendering Options 0801 Common Render Output Controls 0802 Quicksilver 0803 Mental Ray Unified Sampling 0804 Mental Ray Image Based Lighting 0805 Working With Final Gather 0806 Sky Portals And Final Gather 0807 Photon Mapping And Final Gather 0808 Light Simulation With iray 0809 Creating Caustics 0810 Using String Options
09. UVW Mapping Tools 0901 The UVW Mapping Modifier 0902 The Unwrap UVW Modifier Options 0903 Exploring The Unwrap UVW Editor 0904 Unwrap Using Pelt Mapping
10. Working With Materials And Maps 1001 The Material Editor Modes 1002 Standard Material Types 1003 Mental Ray Material Types 1004 Working With Maps 1005 Displacement Mapping 1006 Using Utility Maps 1007 Using The Render To Map Feature 1008 The Render Surface Map Dialogue
11. The 3DS Max Camera 1101 Free And Target Camera Types 1102 Working With The Camera Settings 1103 Depth Of Field Options 1104 Motion Blur Types 1105 The New Perspective Match And 2D Pan And Zoom Tools
12. Lighting Tools 1201 The Spotlight 1202 Photometric Light Type 1203 Working With The Daylight System 1204 Exposure Controls
14. Simulation Tools 1401 Populate 1402 Working With Cloth 1403 Applying Hair And Fur 1404 MassFX Workflow 1405 Working With Rigid Bodies 1406 mCloth Controls 1407 How mParticles Work 1408 mParticle Operators
15. Conclusion 1501 Thank You 1502 About The Author
Файлы примеров: присутствуют Формат видео: MP4 Видео: MPEG4 Video (H264) 1280x720 15fps 183kbps Аудио: AAC 44100Hz mono 64kbps
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!