#777 Год выпуска: 2013 Производитель: InfiniteSkills Сайт производителя: http://www.infiniteskills.com/training/learning-aut...k-maya-2014.html Автор: Todd Palamar Продолжительность: 11:00:00 Тип раздаваемого материала: Видеоурок Язык: Английский Описание: In this Autodesk Maya 2014 training course, expert trainer Todd Palamar introduces you to the core features of Maya. This course is designed for the absolute beginner, and even if you have never worked in Maya before you will quickly understand and become familiar with the basics of creating 3D models in Maya.
In this video tutorial, you will learn the basic concepts of modeling, animation and rendering in Maya 2014. Todd not only shows you how to access the tools in the Maya interface, but also how to apply them. You will create projects throughout this Maya 2014 tutorial that will reinforce how to apply the modeling tools. You will learn how to create models using different tools and techniques, how to texture or shade your models, how to rig them and how to animate your models. Finally, Todd shows you how to render your finished product using Mental Ray.
Once you have completed this Autodesk Maya 2014 video tutorial, you will be familiar with the core Maya 2014 concepts including modeling, shading, animating and rendering your projects. You will be capable of creating your own models in Maya, applying the knowledge that Todd has taught you in this training course. ---------------------------------------------------------------------------
В этом курсе по Autodesk Maya 2014, эксперт-тренер Тодд Паламар объясняет основные характеристики Майя. Этот курс предназначен для абсолютного новичка, и даже, если вы никогда не работали в Maya, вы сможете быстро понять и познакомиться с основами создания 3D-моделей в Maya.
В этом видео уроке вы узнаете основные концепции моделирования, анимации и визуализации в Maya 2014. Тодд не только покажет вам, как получить доступ к инструментам в Майя, но и как применять их. Вы будете создавать проекты, что позволит укрепить свои знания, как применять инструменты моделирования. Вы узнаете, как создавать модели с использованием различных инструментов и техник, как текстурировать и анимировать ваши модели. Наконец, Тодд покажет вам, как придать вашей модели законченный вид с помощью Mental Ray. Как только вы завершите этот видеокурс, вы будете знакомы с основными понятиями Майя 2014, включая моделирование, текстурирование, анимацию и визуализацию ваших проектов. Вы будете способны создавать собственные модели в Maya, применяя знания, полученные в этом курсе.
01. Introduction 0101 Introduction To Maya 0102 What To Expect 0103 What Is New In Maya 2014 0104 Maya Help
02. The Maya Interface 0201 Interface Overview 0202 Camera Controls 0203 Viewport Display 0204 Hotbox And Marking Menus 0205 Customizing 0206 Projects 0207 File Path Editor
03. Nodes And Transformations 0301 Primitive Objects 0302 Transforming Objects 0303 Parenting And Grouping 0304 Freeze And Reset Transformations 0305 Hypergraph 0306 Outliner 0307 Image Planes
04. Curves 0401 Introduction To Curves 0402 Modifying Curve Components 0403 Building Curves
05. Polygon Modelling 0501 Understanding Polygons 0502 Selecting Polygon Components 0503 Basic Structures 0504 Introduction to The Modelling Toolkit 0505 Extrude Faces 0506 Edge Loops 0507 Mirror Geometry 0508 Normals 0509 Sculpt Geometry 0510 Smooth Mesh Preview 0511 Bridge - Part 1 0512 Bridge - Part 2 0513 Extrude Along A Curve 0514 Mirror Cut 0515 Bevel 0516 Project And Split With Curves 0517 Polygon Reduction 0518 Symmetry Modelling 0519 Quad Draw
06. NURBS Modelling 0601 NURBS Overview 0602 Revolve 0603 Project And Extrude Curves 0604 Trim Surfaces 0605 Bevel Plus 0606 Converting NURBS To Polygons 0607 Loft
07. Texturing 0701 Materials 0702 UV Mapping - Part 1 0703 UV Mapping - Part 2 0704 UV Mapping - Part 3 0705 Mirror And Layout UVs 0706 Applying Custom Textures 0707 Rendering 0708 Hypershade 0709 Substance Textures 0710 Ubershader
08. Rigging And Weighting 0801 Understanding Joints 0802 Creating A Skeleton - Part 1 0803 Creating A Skeleton - Part 2 0804 Creating A Skeleton - Part 3 0805 Binding Geometry 0806 Weight Normalization 0807 Painting Weights 0808 Refining Weights And Joints 0809 Mirrored Weights 0810 Creating IK Handles 0811 Control Handles And Constraints 0812 Basic Rigging 0813 Node Editor
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!