#777 Год/Дата Выпуска: 2005 Версия: 1.0 Разработчик:РЕСПУБЛИКАНСКИЙ УЧЕБНО-НАУЧНЫЙ ЦЕНТР "ДІНІТ" Системные требования: Платформа: Windows 98/NT/2000/XP, процессор Intel Pentium 75 Мгц, 16 Мбайт ОЗУ, звуковая карта, видеокарта 1 Мб, SVGA 800/600, CD-ROM, наушники (колонки). Язык интерфейса: Украинский (русский отсутствует) Таблэтка: Не требуется Описание: Учебно-программный комплекс "Адаптация - Лого" предназначен для коррекции речевых нарушений детей старшего дошкольного возраста и младших школьников. Указанная программа может быть также использована в обучении речи слабослышащих учащихся, поскольку при работе с упражнениями задействованы слуховой и зрительный анализаторы одновременно. Выкладывать: на других сайтах только с моего согласия и только бесплатно ! С уважением makasuma
Відомо, що неабияку роль у мотивації діяльності відіграє середовище навчання. На підставі аналізу позитивних і негативних рис деяких програмних продуктів та особливостей мовленнєвого та психофізичного розвитку учнів з порушеннями мовлення було зроблено висновок, що з перевантаженим інтерфейсом важко працювати, тому що він важко сприймається учнями. Ми максимально спростили роботу з програмою, створивши нескладний інтерфейс, який розраховано на маніпулювання мишкою.
При розробці методики та змісту навчально-програмного комплексу враховано індивідуально-диференційований підхід до дітей в залежності від характеру помилок в їх мовленні (Р.Є.Левіна, Л.Ф.Спірова, та ін.), мотивація навчально-мовленнєвої діяльності в конкретній ситуації навчання, побудова схеми вправ на матеріалі звуків, звукосполучень, слів, словосполучень і зв'язного мовлення в період корекційної роботи над вимовними навичками у дітей.
Завдяки відповідним вправам НПК "Адаптація-Лого" у дітей із порушеннями мовлення створюються діючі та адекватні мотиви оволодіння вимовними навичками. Адже, саме під час мотивованих мисленнєво-мовленнєвих дій учень краще може усвідомити отриману інформацію. У зазначеній програмі частково використовуються вправи запропоновані у дослідженнях Г. А. Каше, Р. І. Лалаєвої, О. М. Мастюкової. Завдяки функціональним можливостям НПК "Адаптація-Лого" створюються умови для активної мовленнєвої діяльності, де дитина може заглибитись в конкретні, особистісно важливі і актуальні для неї ситуації мовленнєвого спілкування.
Організація вимовного матеріалу навчально-програмного комплексу "Адаптація-Лого" передбачає системний підхід під час добору відповідних вправ та завдань. Під системним підходом ми розуміємо організацію взаємопов'язаних дій, розміщених в порядку зростання мовленнєвих та операційних труднощів, із врахуванням послідовності становлення мовленнєвих умінь та навичок. Всі вправи НПК "Адаптація-Лого" побудовані в ігровій формі, де створюється проблемна ситуація, вирішення якої проводиться доступними дитині засобами і можливостями програми. Під час роботи над вправами дитина граючись допомагає комп'ютерному герою, виконувати відповідні завдання, що сприяють корекції мовленнєвих порушень та розвитку мовлення дітей. В програмі реалізується можливість занурення дитини у деяку задану ситуацію, в якій пропонується виступити у ролі керівника та правильно скерувати дії героя - персонажа, який за необхідності (у складних вправах) теж надає допомогу учневі, підказує та пояснює правильне виконання завдання, що в свою чергу сприяє розвитку комунікативних форм і функцій мовленнєвої діяльності у дітей з недоліками мовленнєвого розвитку.
Програма охоплює 38 фонем сучасної української літературної мови, а саме 6 голосних (а, о, у, и, і, е, які на письмі можуть позначатися 10 буквами: а, о, у, и, і, е, я, ю, є, ї) 32 приголосних, які поділяються на м'які (10 фонем), пом'якшені, та тверді (22 фонеми, які пом'якшуються в позиції перед голосним [і]). Для кожної з фонем відведено окремий розділ.
У навчально-програмному комплексі "Адаптація-Лого" передбачена функція, завдяки якій реалізується можливість підбору мовленнєвого матеріалу на обраний звук у одній із вправ, що призводить до активізації мовленнєвого матеріалу із зазначеним звуком у всіх наступних вправах навчально-програмного комплексу. Таким чином, обравши у вправі для вивчення необхідний звук, вчитель не витрачає час на пошук та підбір мовленнєвого матеріалу із звуком, що вивчається, в прихованому меню інших вправ.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!