Год выпуска: 2015 Автор/Разработчик: cheatengine / Dark Byte Тип раздачи: Other Версия программы: 6.5 Требуемая версия игры: Любая Язык интерфейса: английский Требуемый язык игры: не важно Описание: Cheat Engine – это довольно простая программа, которая позволяет сканировать игру, а в частности любой ее файл и отыскивать там места, где вписаны параметры персонажа или же любого другого предмета, с которым персонаж взаимодействует. Можно привести простой пример, это когда вы играете в игру, где нужно ездить на автомобилях, так называемые соревнования и у вас не получается пройти определенный участок трассы. Ничего страшного тут него, просто вы открываете программу Cheat Engine, сканируете папку с игрой и находите в определенном файле параметры автомобиля, которые конечно программа позволяет изменить. Это даст вам возможность занизить параметры соперники или же повысить свои.
Способ установки: Разархивировать, запустить установщик, и следовать дальнейшим инструкциям.
Fixed page exception breakpoints from not working Fixed the save as button in the lua script assigned to the table Fixed the dotnetdatacollector from not fetching parent fields Fixed disassembling of some instructions Fixed assembling some instructions Fixed assembling instructions that referenced address 80000000 to ffffffff in 64-bit targets Fixed dealing with unexpected breakpoints Fixed several issues with the network scanner. (symbols, scanspeed, threads, etc...) Fixed "going to" 64-bit registers. Fixed pointerstrings for 64-bit Fixed the addressparser in memview's hexview not handing static 64-bit addresses Fixed r8 and r9 looking broken in the memoryview window Fixed hotkeys that set a value as hexadecimal and the value is smaller than 0x10 Fixed multiline string editing for memory records Fixed dragging cheat tables into CE Fixed VEH debug for 'Modern' apps Fixed several translation issues lua: fixed getStructureCount, writeRegionToFile, readRegionFromFile, readInteger, ListColum.GetCount fixed memoryleak in MemoryStream
Several fixes to DBVM: added support for Windows 10 support for more than 8 cpu's support for newer cpu's fixed issue where calling CPUID right after setting the TF flag wouldn't trigger a breakpoint after it
Additions and changes: Array of Byte's can now deal with nibble's. (e.g: 9* *0 90 is now a valid input- and scanstring) The auto assembler can now deal with some mistakes like forgetting to declare a label Added support to use binutils as assembler and disassembler, and a special scripting language for it Added support for 64-bit mono, and script support for cases where mono.dll isn't called mono.dll Added an option to get a list of all recently accessed memory regions. This is useful for the pointerscanner The pointerscanner can now use multiple snapshots (pointermaps) to do a scan. This basically lets you do a rescan during the first scan, saving your harddisk Made the pointerscan network scanner a bit easier to use. You can now join and leave a pointerscan session You can now stop pointerscans and resume them at a later time Pointerscan files can get converted to and from sqlite database files The pointerscan configuration window now has an advanced and basic mode display The all type now has a setting that lets you define what under "all" falls Custom types now also have access to the address they're being used on Split up the "(de)activating this (de)activates children" into two seperate options (one for activate, one for deactivate) Added some basic Thumb disassembling The xmplayer has been replaced with mikmod which supports many different module types (in lua you still call it xmplayer) Rightlicking on "your system supports dbvm" will let you manually load DBVM for each cpu. This is usefull if for some reason your system crashes when it's done too quickly In "Find what addresses this instruction accesses" you can now open the structure dissect window of your choice in case there are others. It will also fill in the base address, so no need to recalculate yourself AA command GlobalAlloc now has an optional 3th parameter that lets you specify the prefered region Added an option to record and undo writes. (Off by default, can be enabled in settings. Memview ctrl+z will undo the last edit) Added aobscanregion(name,startaddress,stopaddress,aob)
lua: switched from Lua 5.1 to 5.3 debug_setBreakpoint can now take an OnBreakpoint parameter that lets you set a specific function just for that breakpoint added dbk_getPhysicalAddress(int) added dbk_writesIgnoreWriteProtection(bool) added getWindowList() And a bunch of other lua functions. (check out main.lua)
Post release fixes (max 7 days after initial release *or 30 if a HUGE bug): none yet
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!