Сообщения без ответов | Активные темы Текущее время: 2024-11-18 19:26



Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Factorio (2013) [Ru/En] (0.8.0) Repack 
Автор Сообщение
Релизер
Релизер
Раздал: 0 байт
Скачал: 0 байт
Ратио: Inf.


Зарегистрирован: 2013-10-07 15:27
Сообщения: 22378
Ответить с цитатой 




Factorio (2013) [Ru/En] (0.8.0) Repack

#777
Дата выхода: 2013
Жанр: Стратегии, песочницы
Официальный сайт: ссылка

Разработчик: Factorio
Издатель: Инди игра

Язык интерфейса: Ru/En
Язык озвучки: Не озвучена
Язык субтитров: Местами русский
Версия: 0.8.0
Тип издания: Repack

Системные требования:
Не заявлены
Таблетка: вшита

Описание:
2128 год. Земля страдает от перенаселения. Ресурсы на исходе. Человечество на краю коллапса, и его время на исходе...
Правительство Земли отправило во все уголки вселенной космические зонды, для поиска пригодных для жизни планет.
Хорошие новости пришли от LCX-75, маленькой планеты находящейся в 17.2 световых годах от Земли.
Предварительные тесты оказались очень позитивными. Были обнаружены примитивные признаки жизни. Атмосфера пригодна для жизни и обнаружено присутствие воды.
Также были обнаружены большие залежи древних ресурсов, которые на Земле уже давно закончились, таких как уголь, железо, и медь.
Земное правительство решило отправить туда экспедицию, для подготовки планеты к прибытию нескольких миллионов живущих на Земле людей.
Экспедицию возглавил капитан Рейнольдс, известный по созданию земной колонии на Луне. Люди Земли с надеждой наблюдали за удаляющимся кораблем...
Спустя несколько лет, корабль экспедиции наконец-то приблизился к пункту своего назначения. Обслуживающие корабль андроиды разбудили команду и запустили процедуру приземления. Планета уже была видна невооруженным взглядом, и это было прекрасное зрелище. Капитан Рейнольдс стоял в своей каюте и наблюдал за приближающейся планетой. "Вот он, новый дом для более 5 миллионов людей. Условия на Земле становятся все хуже с каждым днем. Правительство Земли в отчаянной попытке облегчить ситуацию уже отправило к этой планете большую часть колонизационного флота. У нас есть около 10 лет, чтобы подготовить планету для новых поселенцев. Вот это задание! Со мной лучшие люди и лучшее оборудование, но я уверен, что работенка будет адской. Даже не представляю что будет, если мы потерпим неудачу..."
В тот же день капитан Рейнольдс очнулся на поверхности планеты, среди обломков своей спасательной капсулы. И судя по всему других выживших не было. Кто же теперь подготовит планету для колонизации? Первые поселенцы уже летят сюда через бескрайний космос. Солнце садилось, и никто не знал, какая опасность таится в тени тех огромных и страшных деревьев...

Включение РУССКОГО языка: Main Menu - Options - Other - Locale (ru). Перезапустить игру.
Factorio - 2D-песочница в которой вам предстоит подготовить чужую планету для комфортного проживания земных жителей!
Вы будете добывать ресурсы, исследовать технологии, строить инфраструктуру, автоматизировать производство, и сражаться с чужеземными врагами.
Используйте воображение, для проектирования своих фабрик, комбинируйте простые элементы для создания сложных структур.
Разумно применяйте навыки менеджмента, чтобы все это стабильно функционировало.
Version: 0.8.0
Date: 6.12. 2013
Features:
- Construction robots that can be used to automatically repair and reconstruct damaged structures.
- Roboport - the home, charging point and transmission provider for the logistic and construction robots.
- Recreated the new hope campaign (now 4 levels instead of 2).
- Redesigned the map editor (separate editing layers, brush / spray / cursor tool, better character edit gui)
- Structures keep their damage when mined and built again.
- Structures can be manually by the player repaired with repair-pack.
- Chests inventory size can be limited.
- Inserters always work for loading/unloading in the train station, even when facing the gap between wagons.
- Guis for item selection (i.e. inserter filters) uses Item Group tabs.
- Zooming to cursor (like in online maps) in god / ghost controller, map and map editor.
- Logistic robots take items on the way to chests into consideration when trying to keep separate chests for separate items.
- Wiring cables in the map editor.
Graphics:
- New terrain graphics. Terrain is composed of tiles of different sizes (1x1 up to 4x4)
- Laboratory has a light source.
- Option to turn off showing pollution in minimap even when the detailed info is on.
- Flickering light of furnace and boiler.
- Highlighted chunk edges in paused game grid.
- Cloud shadows over the terrain.
Changes:
- Unified all machines to show energy consumption (maximal) in entity info description.
- Player starts with one burner mining drill and one furnace in the freeplay.
- Unified the crafting time, crafting time 1 is now equal to 1 second of manual crafting.
Crafting speed of assembling machine is relative to the speed of manual crafting.
- Disabled loading of saves before 0.4.0 version (You can use 0.6.4 to load any old saves and re-save them).
- Disabled technologies are not visible as continuation in the technology preview window.
Bugfixes:
- Fixed bug with the game being slow when the player was moving after the display was resized.
- Fixed lack of correction of tiles when the tile with invalid neighbour is created. (grass in deep water for example)
- Fixed of crash when trying to play a game with autosave interval set to never.
- Fixed bug of wrong connection of pipe to ground when rotated.
- Fixed incorrect calculation of mining speed of mining drills showed in tooltips/entity info
- Fixed crash when viewing electric network info and the pole was removed or disconnected from the network.
- Fixed bug with armor being insertable into the mining tool slot.
- Fixed bug of the assembling machine with modules inside rebuilding.
- Fixed bug with inserter not taking items from more stacks of the container when needed.
- Fixed crash when connecting smart/logistic chest that was fast-rebuilt to circuit network.
- Fixed directions of movement of disconnected/connected trains while the train is moving.
- When manually controlling the train movement, the back/forward direction is determined by
the direction of the currently occupied locomotive.
- New inserted station to the train schedule are inserted under (instead of above) the currently selected station.
- Stricter rules for enemy expansions.
- Fixed shift building of smart inserters with green wires.
- Fixed unlimited length of wire when shift building smart inserters.
- Fail silently when player data cannot be loaded.
- Configs are saved before unloading graphics and sound.
Optimisations:
- Enemy spawners are deactivated when there is no enemy force nearby.
Balancing:
- Increased mining speed of burner mining drill.
- Increased the life time of defender robot from 30 to 45 seconds.
- Changed the recipe of defender robot, instead of 2 steel, it requires piercing bullet magazine
- Increased the range of the rocket from 20 to 22.
- Decreased the range of medium worm from 25 to 20.
Scripting:
- Added onplayercrafteditem event.
- Added read/write property currentresearch to LuaLorce.
- Added the option to create and manipulate the checkbox gui element.
- GameViewSettings to control what is shown in the game view.
- LuaUnitGroup valid and members attributes.
- Lua API call to check if path finder is busy (game.ispathfinderbusy).
- Lua API call game.findnearestenemy.
- Lua API call unitgroup.startmoving.
- Lua API can read and control the wind.
- Lua API to control the train (LuaTrain).
- Added heldentity to the LuaEntity (only for insterters).
- Zooming can be controlled in the lua script.
- Lua API to read / write the mouse cursor.
- Building the entity from the cursor.
- Lua API to control god's flashlight.
- Lua API to read / write player cursor stack.
- Lua API to read fuel value, group and place result of LuaItemPrototype.
- Lua API to read / write player states (riding state, walking state, mining state).
- Lua API to check and start driving
- Lua API to write entity orientation (works only on biters so far).
- LuaTile has a field valid.
- Added methods read and write pollution (game.pollute/getpollution)
- Fixed crash when manipulating not generated LuaTile.
- Fixed the bad coordinates of area in onchunkgenerated event for negative coordinates.
Modding:
- Enabled migration between different entity types.
- Moved PathFinder settings to map_settings.lua
- Added energy per hit point to rolling stock prototype (energy_per_hit_point).
- Changed the energy specification in energy source from number to the energy amount format (J/W).
- Changed mining drill specification to use mining_power instead of mining_speed and mining_speed instead of effectivity.
- Moved light cone specification into data (character, car, locomotive).
- Mods can specify allowed combinations of neighboring terrain tiles.
Known Issues:
- there are ocasional "thin lines" in the generated terrain
- on Mac OSX 10.9 the game crashes during shutdown (configs are saved)
Version: 0.7.5
Date: 29.10. 2013
Bugfixes:
- Fixed that the train didn't stop in front of red signal in special circumstances.
- Fixed the resistance->damage calculation for damage amount near the resistance.
- Fixed bug causing crash with one specific rail setup.
- Fix of loading save with non empty modular armor in secondary quickbar.
- Fixed loading game with the armor gui opened.
- Fixed that logistic robots brought wrong item to requester chest occasionally.
- Fixed bug when enemies would after distraction attack neutral objects (rails, poles, buildings, etc.)
- Enemies will now attack neutral objects only after pollution attack or close to their spawner.
- Resources no longer disappear when enemy bases are built on top of them.
- Fixed rail collision boxes, tight double rail turns don't act as single block.
- Fixed some missing prerequisites in the technology tree.
- Fixed crash when setting recipe of assembling machine in map editor.
- Fixed too high select item list in game with lot of items (added by mods).
- Added Inserters/Assembling machines/Furnaces to player placeable in map editor
When placed as neutral, upgrades/technologies of player will not affect these machines when placed as neutral.
- Fixed rare crash in the first demo level.
Graphics:
- Removed reference dots in rail pictures.
Balancing:
- Slightly larger resource deposits.
- Halved the price of rails (Rails are crafted in pairs now).
- Increased stack sizes of walls (32->64) and logistic robots (16->32).
- Increased character inventory size (56->60).
- Moved big electric pole from electric energy distribution 2->1 (no blue science packs needed).
- Removed the iron working research
- Decreased the unit count for automation research (15->10).
Scripting:
- Deactivated beacon will stop giving bonuses.
- Fixed crash in train destructor when there is an syntactic error in the lua script.
- Fixed crash when reading held stack of inserter with an empty hand.
- Fixed error when parsing the compound command for unit / group.
Version: 0.7.4
Date: 22.10. 2013
Bugfixes:
- Fixed loading of filters of smart inserters.
- Fixed crash when loading a game from the new hope campaign.
- Disallowed deleting rails under the train in the map editor.
- Fixed bug with moving trains in the map editor.
- Fixed missing name of stations built in map editor.
Balancing:
- Decreased explosive resistance of medium/big biter from 20/30% to 10%.
Version: 0.7.3
Date: 21.10. 2013
Features:
- Show the mining area of electric mining drill when building/selected.
- Logistic robots delivery is evenly distributed between provider/requester chests.
- Mining drill evenly distributes the selection of resource to be mined in its radius.
- Radar explores one unexplored chunk when the sector scanning progress finishes up to distance of 14 chunks.
Bugfixes:
- Fixed the bug of map not showing entities on the right/bottom side of the map.
- Fixed the bug of the mining resource slot of mining drill being in the left top corner when no resource was available.
- Fix of crash when getting recipe info of item with cyclic recipes.
- Game ignores non-save directories in the save folder.
- Keep modules in assembling machine when fast rebuilding.
- Fix of crash when using save with removed/changed items in the filter slot of filter inserter.
- Fixed crash when building rolling stocks immediately connected to other rolling stocks.
- Disabled enemy expansion in campaign levels.
- Fixed bug of research window having two text over each other when the research window is open.
- Fixed that radar was working without electricity.
- Bonus production of assembling machine is reset when the player changes the recipe.
- Fixed bug of strange behavior when effeciency modules inserted into machine.
Balancing:
- Faster mining speed of burner mining drills (66% speed and consumption boost).
- Restricted usage of productivity modules in beacons.
- Resource richness increased by approximately 20%.
- Discharge defense damages only enemies, has increased damage (300%), smaller cooldown and smaller power consumption.
- Increased the damage radius of explosive rocket from 4 to 6.
- Increased the effect range of the slowdown capsule from 7 to 9.
Scripting:
- Fixed that item created by game.createentity didn't start moving on transport belt.
Modding:
- Allowed to limit type of modules insertable to beacon/assembling machine.
Version 0.7.2
Date 17.10.2013
Features:
- Added low graphics option for cards with lower amount of video memory.
- Better error reporting for some updater error states.
BugFixes:
- Fixed bug when engine was not able to load map with removed tiles (loading save with active tile mod that is not present now).
- Fixed bug with evolution factor being > 1.
- Fixed bug with car being damaged by shooting shotgun while driving it.
- Fixed crashes in editor (related to unzooming and exploring new areas).
- Inserter putting coal in the furnace that has already picked the coal up will put it there even when there is over 5 items in the furnace.
This will avoid stuck inserter when there are more than one feeder at the same time.
- Fixed "all technologies" button in the sandbox mode.
- Fixed unpredictable behavior of "None" and "Very Big" starting area settings.
- Fix bug of loading map that contains removed/migrated items in logistic request slots or in logistic robots on the way.
- Fixed bug with "teleporting" enemy expansion groups.
- Tweaked small enemy and group movement bugs.
- Fixed bug of burner mining drill accepting more than 5 coal (up to full stack) by inserters.
- Fixed bug with the double click in list dialogs Game was loaded even when clicked on two different items in the short period of time.
- Fixed bug when settings to not use item groups in character crafting gui were not working.
- Fixed bug of active window not being always on top (minimap was over it).
- Fixed bug of the mining drill consuming resource even when executing the bonus production (given by productivity modules).
- Fixed crash when spawning on the player port.
- Fix in the recipe requirements calculations.
- Total raw calculates requirements per one item with float numbers (circuit needs 1.5 copper for example)
- Fixed crash when opening the modular armor in the container.
- Fixed inconsistency in gui opening state when destroying entity (chest) that contains currently opened armor.
- Fixed crash when inventory with currently opened armor was destroyed.
- Fixed bug that caused production modules make lab work faster.
- Fixed bug that caused remaining pollution in inactive chunks.
- Fixed bug in gui opening after switching controllers.
- Fixed crash when trying to manipulate armor with paused game.
- Remnants are buildable/selectable in the map editor.
- Biters are gettings stuck less now.
- Fixed bug crash when loading save with two trains next to each other.
Changes:
- Changed the recipe for lab to require 4 transport belts instead of 5.
Scripting:
- Added write access to energy property of entity.
- Added read/write access to the peacefulmode boolean (game.peacefulmode)
--------------------------------------------------
Version 0.7.1
Date 8.10. 2013
Features:
- Toolbelt technology adds second quickbar.
- Gun turret damage upgrades.
- Added late game destroyer robots that follow the player and shoot powerful blue laser.
- Added middle game defender robots that follow the player and shoot bullets.
- Research screen shows current or last completed research.
- Walls, machines and railroads leave remnants when destroyed.
- Peaceful mode in freeplay. Biters don't attack unless attacked. Worms still shoot on sight.
Changes:
- Slowed down the enemy evolution to 1/3.
- Enemy spawning cooldown depend on evolution level.
- Less expensive and faster crafting of the piercing bullet magazine (5 copper instead of 10)
- Less expensive capsules
- Increased armor resistances.
- 1/2 crafting time of all modules, all 10/10 advanced circuit /normal circuit requirements changed to 5/5.
- Advanced circuit requirements 4/4 circuits/cable changed to 4/4
- Express transport belt iron gear wheels requrement 15->10
- Transport belt to ground craftable in pairs (price is doubled, time kept the same)
- Faster extension and rotation speed of the gun turret.
- First 2 levels of research effectivity don't require blue science packs.
- Automobilism doesn't requre blue science pack and prerequisite change from logistics-3 to logistics-2.
- Basic accumulator capacity increased from 2.5kJ to 5kJ, input/output flow increased to 300W.
- More effective logistic robot speed upgrades (25% of basic speed cumulative)
- Slow down capsule effect time increased from 20 to 30 seconds.
- Gun turret range extended from 15 to 17.
- Damage increases: Grenade 10->25, Rocket 40->60, Explosive rocket 20->40
- Lowered initial natives evolution further away from the start.
- Fast Inserter has now the same speed as Smart Inserter.
- One time migration that replaces all the smart inserters
without the cable connection or filter by Fast Inserters.
- Iron gear wheel stack size increased from 64 to 128
- Decreased resting energy consumption of laser turret to 1/3.
- Removed the blue potion prerequisite for solar panels.
- Removed the limit of one logistic robot order per tick.
- Speed module doesn't produce additional pollution (except for pollution increase from speed)
BugFixes:
- Fixed memory leak created when any text on the screen was printed (including gui).
- Fixed crash on shift + space after using a capsule.
- Fixed map editor crash on zoom out.
- Fixed missing english locales.
- Fixed bug with smelting single resource in the furnace.
- Added missing pollution descriptions.
- Enemy bases should no longer appear on water.
- Fixed crash when opening production and character gui together.
- Fixed bug with off armor equipment placing.
- Entity info panel is shown over armor gui.
- Fixed that game.mapsettings.pollution.enabled didn't have any effect on the game.
- Mining Mining drills/Labs with modules will give the modules back as well.
- Pollution on the minimap shown only in the alt mode.
- Fixed infinite item bug when holding item while crafting.
- Fixed crash in god mode when editing armor contents.
- Fixed crash when loading a game where the player is in the car.
- Fixed crash when loading a game with ghost view.
- Fixed showing damage alert when no actual damage is done.
- Fixed that the electric network info didn't fit in 1280X1024 (and more square like resolutions).
- Fixed bug with enemy spawners appearing in the player's starting area.
- Alert notifications are visible on the minimap as well.
Graphics:
- New underground indication for belts / pipes.
- Added creeper spawner graphics.
- Added remnants for destroyed buildings and railroads.
- Particle based stickers on slowed down enemies.
Modding:
- Added attack_reaction field for every entity with health.
Scripting:
- The current interface of lua scripting is up to date on factorio wiki.
- Orientation read only field works for vehicle, fish and unit.
- Added read/write field accelerationperenergymodifier, consumptionmodifier and frictionmodifier to LuaEntity(LuaCar).
- Changed isvalid() method of LuaEntity to valid property.
- Changed set/get methods to read/write property for active, destructible, minable, rotatable and operable of lua entity.
- Changed getdroptarget/getdropposition to read property droptarget/dropposition
- Changed set/get methods of alwaysday, gametime, darkness to read/write property of lua game.
- Removed the connectcharacter/disconnectcharacter, it is done by assigning the player.character directly (nil disconnects).
- All functions/properties accessible by player.controller are now accesible directly by player
- getenergy method of lua entity changed to energy read only field.
- disable/enable methods of lua recipe changed to read/write property enabled
- set/get researched/enabled methods of lua technology changed to read/write property researched/enabled
- added game.killallenemies() api call
Version 0.7.0
Date 27.9.2013
Особенности:
- В электрические буры теперь можно ставить модули.
- Завод в настоящее время производит загрязнения. Загрязнение видны на карте после нажатия кнопки ALT.
- Загрязнения в основном производятся добывающей дрелью, вещями которые сжигают уголь, установками станков и модулей.
- Враги были заменены на малые, средние и большие.
- Вражеские башни были заменены на малых, средних и больших стреляющих червей.
- Атаки могут быть вызваны из за большого уровня загрязнения вокруг базы (теперь нет последовательных атак по скриптам).
- Враги двигаются и атакуют в группах.
- Враги бродят около своей базы когда им нечего делать.
- Враги могут позвать сородичей на помощь когда вы на них нападаете.
- Враги могут создавать новые базы.
- Добавлены новые виды оружия (и боеприпасы к ним): дробовик, боевой дробовик, взрывные ракеты.
- Добавлены обновления (и исследования) для всех типов боеприпасов и для лазерной башни.
- Добавлены концепции капсул (используемых предметов). Капсулы используются из панели быстрого доступа.
- Добавлены ярлыки быстрого доступа (1-5, shift 1-5) применяется в капсуле позиции мыши.
- Текущие капсулы: основная граната, капсулы ядовитого облака (не повреждает здания), slowdon капсула (не работает на зданиях), боевой капсульный робот (создающийся робот(ы), который борется с врагами)
- Игрок движется медленнее, когда он стреляет (различается в зависимости от оружия).
- Добавлена модульная броня с перемещаемым снаряжением. Броня открывается щелкнув правой кнопкой мыши.
- Оборудование может быть: ночное видение, ускоряющий экзоскелет, источники энергии, батареи, энергетические щиты, лазерная оборона, оборонительные разряды
- У оружия есть различные типы повреждений, субъекты имеют разные сопротивления.
- Добавлена статистика производства, похожа на статистику электроэнергии. (открывается на кнопку "P" по умолчанию)
- "Shift-build" - применяется при строительстве последнего построенного объекта этого типа, со сменой установки.
Это работает для сборки машин, логистики, умных сундуков и манипуляторов. Включает в себя схему проводки сети и внутренние настройки.
- Лаборатории и горнодобывающие дрельные модули совместимы.
- Логистические роботы стараются не смешивать различные элементы в сундуки если это возможно.
- Размещение ресурсов в настоящее время использует "Autoplace" механизм, а также (смотрите "Lua" файлы данных).
- Лучшая маркировка параметров генерации карт (изменена частота и размер), частота и размер менее зависимы друг от друга.
- В автоматических обновлениях можно использовать прокси-сервер.
GUI (графический интерфейс пользователя):
- Всплывающие подсказки и хитрости.
- Отмечается отсутствие основного ингредиента в рецепте (красная подсказка).
- Показывание восстановления оружия / предметов, используемых в слоте.
- Отладка настроек может быть изменена в игре (F4 запускает GUI).
- Всплывает текстовое уведомление, когда поезд не имеет пути.
- Автоматическое подключение подвижного состава в поездах, когда размещается с указанием.
- Показано направление остановки поезда, когда будет построен / выбран.
- Показано подключение / для подключения рельс, которые выбираются или будут построены
- Дважды щелкните в сохранения / загрузки - откроется диалоговое окно / сохраняет игру.
- Технологии сортируются в технологическом графическом интерфейсе пользователя (с использованием порядка строки)
Графика:
- Заменены текстуры врагов (единицы, башни).
- Новые ящики отбора.
- Новые линии обводки строений / графические стрелки в добывающей промышленности.
Изменения:
- Убраны манипуляторы с фильтром (объединены с умными манипуляторами), все манипуляторы с фильтром превращаются в умных манипуляторов.
- У мины есть больший радиус повреждения и спусковой механизм.
- Ошибочная загрузка сохранений до версии 0.3.0 (Вы можете использовать версию 0.6.4 чтобы загрузить любое старое сохранение и повторно перезаписать его).
- Враги теперь могут уничтожить все постройки игрока которые найдут (не только лаборатории, башенки, логистических роботов, поезда и игрока, как было ранее)
- Длинный манипулятор теперь помещает элемент на расстояние 2 (вместо 1).
- Снижение прочности автомобиля с 2000 до 500, лазерных турелей с 350 до 250.
- Увеличение прочности у стен с 200 до 350, и увеличение прочности большинства структур игрока.
- У вражеских башен и монстров медленно восстанавливается здоровье.
- Теперь электрические столбы соединяются со всеми другими в доступном радиусе. Предел: 5 соединений на каждый столб.
- Строительство электрических столбов с зажатым шифтом строит их без каких-либо соединений.
Исправления:
- Прямо с пояса помещаются элементы от центра к одной из сторон, зависит от того как случайно вставлены элементы на поясе
не должна вызывать заклинивание в U поворотах.
- Нерушимые объекты теперь обрабатываются должным образом на пути поиска.
- Исправлена очень медленная работа с большим количеством логистических роботов, когда не было места чтобы положить предметы в сундуки хранения.
- Исправлен ряд критических ошибок в редакторе карт.
- Исправлена путаница логистической системы при перестройке логистических сундуков.
- Короткий номер формата works работает правильно для больших отрицательных чисел.
- Исправлено аварийное завершение скрипта, при использовании режима бога во фриплэе.
- Исправлена относительность защитной брони (изменено в обратную сторону. Раньше было 10% защиты, теперь 90%)
- Инвентаризация игрока не авто-сортировалась когда деталь была обработана или доставлена логистическим роботом.
- Крафтинг игрока графическим интерфейсом пользователя не обновлялся (количество элементов для крафта), когда игрок получал элементы из логистических роботов или собирал их с земли.
- Исправлены острые края в новых картах.
- Исправлен вылет при помещении боеприпасов игроком в панель быстрого доступа.
- Исправлена ошибка потери бонуса производства в печи / сборка машины, когда выходной слот заполнен (теперь производство остановится вместо этого).
- Подсказка предметов обновляется.
Оптимизации:
- Добывающий бур деактивируется когда ресурсы закончатся.
- Ускорение на пути поиска (хотя найти путь вокруг очень больших озер по-прежнему трудно).
- Ускорение движения врагов. (От них теперь не убежать)
Сценарий:
- Исправление Lua GUI элемента # IsValid функции, он выводил ошибку, когда элемент был признан недействительным.
- Добавление Lua объекта для лица / пункта прототипа. Все прототипы могут быть приобретена по игре. (entity/item)prototypes.
- Добавлен (сейчас только для чтения) способ доступа плитки game.gettile(x.y) (предоставляет имя свойства и collideswith метод)
- Getenergy метод дополнительно работает на лампы, лаборатории, Электрические башни, аккумуляторы, автомобили, локомотивы и панели солнечных батарей.
- Onchunkgenerated событие теперь называют для всех фрагментов, даже для исходной области и для блоков созданных в редакторе карты.
Моддинг:
- Результат стрельбы, снарядов, капсул и предметов, используемых в общем, в настоящее время имеет небольшой, но мощный структурный эффект.
- Добавлен способ переноса / переименования объектов / пунктов прототипов.
- Введён moddable в игру, широкие параметры настройки карты в data/base/prototypes/map-settings.lua.
Скриншоты:
В раздаче 2 версии - х32 и х64. Качаете нужную и устанавливаете. Инсталлятор стандартный, никаких дополнительных телодвижений не требует
Время раздачи: круглосуточно


2013-12-17 09:00
Профиль
  • Торрент
Автор: Arhangel Хэш: ---
Добавлен: 2013-12-17 09:00 Приватный: Нет (DHT включён)
Статус:
---
Размер: 211.94 МБ (222 233 597 байт)
Изменил:
---
Скачали: 0 (Раздающих: 0%)
Причина:
---
Здоровье: 0%
Сидеров: 0 Личеров: 0
Скорость раздачи: 0 байт/сек Скорость скачивания: 0 байт/сек
Последний сидер: Нет Последний личер: Нет
Для скачивания торрента необходимо зарегистрироваться или войти на трекер.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Ответить на тему   [ 1 сообщение ] 

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
ppkBB3cker v.2.5 © 2008-2021 @ PPK | Icon Theme by Everaldo.com Design Studio
Designed by ST Software.
Русская поддержка phpBB
[ Time : 0.138s | 16 Queries | GZIP : Off ]
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!
tracker_cron Яндекс.Метрика